با سربرگ جدید اینستاگرام، به مشاهده سریع کالاهای قابل فروش بپردازید!

با سربرگ جدید اینستاگرام، به مشاهده سریع کالاهای قابل فروش بپردازید!


توسعه‌دهندگان اینستاگرام پیش از عرضه نرم‌افزار مستقل دیگر خود قصد اعمال ویژگی‌های بیشتری را به شبکه اجتماعی مذکور در سر دارند. طراحان شبکه اجتماعی اینستاگرام در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرده‌اند که تصمیم به افزودن سربرگ دیگری به صفحه Explore برنامه خود را دارند که به کاربران اجازه می‌دهد تا فهرستی از آیتم‌ها و کالاهای قابل خرید از فروشندگان مختلف را به‌صورت کاملاً اختصاصی و بدون مزاحمت دیگر پست‌های متفرقه مشاهده نمایند. توسعه‌دهندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان بخش دیگری از امکانات ویژگی مذکور در هنگام عرضه، قابلیت افزودن استیکر به استوری‌های کوتاه مدت فروشندگان جهت فراهم ساختن بستری جهت خرید راحت و بی‌درد سر افراد با تنها کلیک نمودن بر روی آن‌ها (از طریق استوری) را نیز فراهم می‌آورند.

خرید و فروش محصولات مختلف از جمله فعالیت‌های بسیار محبوب در اینستاگرام به شمار می‌رود، به‌گونه‌ای که بر طبق آمار و ارقام منتشره از جانب خانم Sheryl Sandberg، حدود 90 میلیون نفر در سرتاسر جهان ماهانه به جستجوی تگ‌ها و یا پست‌های فروش محصولات پرداخته و بیشتر از 25 میلیون کسب و کار گوناگون هم‌اکنون از حساب‌های کاربری اینستاگرام برخوردار می‌باشند.

خرید

محبوبیت پلتفرم تجارت الکترونیک و خرید و فروش محصولات اینترنتی توسعه‌دهندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام را بر آن داشته‌اند تا به توسعه نرم‌افزار دیگری کاملاً متمایز با اینستاگرام بپردازند. تاریخ عرضه برنامه مذکور هنوز مشخص نبوده و با توجه به این خبر ممکن است هیچ وقت نیز جامه عمل به خود نپوشد. توسعه‌دهندگان شبکه اجتماعی اینستاگرام اولین ویژگی منتسب به خرید و فروش محصولات اینترنتی را نوامبر سال 2016 مورد آزمایش قرار داده و به انتشار عمده آن در مارس همان سال پرداختند. علاوه بر آن شروع پروژه تست و بررسی پست‌های استوری دربردارنده آیتم‌های تجارت الکترونیک (مانند استیکرهای پیشتر اشاره شده) از ماه ژوئن شروع شده است.

منبع: The Verge

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید