تکنولوژی پیشرفته Ray Tracing به سوی رابط برنامه نویسی Vulkan راه خواهد یافت

تکنولوژی پیشرفته Ray Tracing به سوی رابط برنامه نویسی Vulkan راه خواهد یافت


طبق آخرین اطلاعات در دسترس قرار گرفته، تکنولوژی پیشترفته Ray Tracing به رابط برنامه نویسی Vulkan افزوده می‌شود. در ادامه این مطلب با سخت افزار همراه باشید.

Ray Tracing

در ادامه سال 2018 میلادی Ray Tracing به یکی از ترندهای امسال تبدیل خواهد شد. البته در حال حاضر نیز این تکنولوژی تازه بسیار مورد بحث است. کمپانی انویدیا RTX Ray Tracing را پیشتر معرفی کرد تا گامی بزرگ در پروسه رندر Real-Time تصاویر سینماتیک بگذارد. در حال حاضر پردازشگرهای گرافیکی موجود فاصله زیادی را از توان این نوع پردازش دارند. در این حال حضور نداشتن پردازشگرهای گرافیکی ولتا (Volta) از سوی کمپانی انویدیا حس می‌شود.

کمپانی مایکروسافت رابط برنامه نویسی DirectX Raytracing را به D3D12 خود افزوده است. حال به گزارش وب‌سایت Phoronix، خبر از تلاش کمپانی انویدیا برای افزودن تکنولوژی RTX Ray Tracing در رابط برنامه نویسی Vulkan به گوش می‌رسد. طی این افزودن، کمپانی انویدیا با گروه Khronos همکاری خواهد داشت. در خلل کنفرانس GTC امسال از جزئیات بیشتری درباره این موضوع مطلع خواهیم شد.

منبع: Guru3D

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید