سازمان‌دهی فایل‌های سرویس Google Drive با استفاده از هوش مصنوعی

سازمان‌دهی فایل‌های سرویس Google Drive با استفاده از هوش مصنوعی


اپلیکیشن‌های مدیریت فایل این روزها با توجه به پیش‌بینی فایل‌ها و فولدرهای بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و سپس قرار دهی آن‌ها در موقعیت‌های قابل دسترسی سریع‌تر در حال پیشرفت شگرفت و بهره‌مندی از فاکتورهای هوشمندی قابل توجهی می‌باشند. استراتژی فوق در قالب سرویس ابری Drive کمپانی گوگل نیز صادق می‌باشد، اما به نظر می‌رسد که غول نرم‌افزاری جهان اکنون استراتژی متفاوتی را در پیش و به سمت هوش مصنوعی روی آورده است. ویژگی جدید معرفی شده از جانب کمپانی گوگل فرآیند پیشنهاد اطلاعات مورد نیاز و همچنین سازمان‌دهی آن‌ها را به‌صورت کاملاً خودکار و هوشمند به انجام می‌رساند.

Google Drive

“با استفاده از یادگیری ماشینی، ما به شناسایی فایل‌هایی که از اولویت بیشتری برای شما برخوردار می‌باشند می‌پردازیم. هنگامی که صفحه جدیدی را بگشایید، فایل‌های مربوطه به همراه دیدگاه‌ها و اعمال پیشنهادی نیز در مقابل دیدگان شما به نمایش در می‌آیند”.

هوش مصنوعی کمپانی گوگل علاوه بر تشخیص اطلاعات پر اولویت، به سازمان‌دهی فایل‌ها از طریق دسته‌بندی محتویات در قالب زیرمجموعه و یا فضاهای کاری مختلف نیز می‌پردازد. این مهم علاوه بر تمیزی محیط حافظه، سهولت بسیار بیشتری را در دسترسی سریع‌تر به اطلاعات نیز با خود به ارمغان می‌آورد. علاوه بر آن افزودن فایل‌های اضافی به فضاهای کاری ایجاد شده در تغییر موقعیت و یا سطح مجوزهای آن‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند.

هوش مصنوعی اشاره شده که از جانب کمپانی گوگل Priority نام گرفته است هم‌اکنون در مراحل بتا به سر برده و هنوز قابل استفاده توسط تمامی مشترکان و کاربران نمی‌باشد، اما توسعه آن بدون شک بسیار نوید بخش به شمار رفته و امید می‌رود تا در آینده‌ای نزدیک در دسترس همگان قرار گیرد.

منبع: Ubergizmo

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید