فروش 7.7 میلیون ساعت هوشمند در سه‌ماهه دوم در آمریکای شمالی

فروش 7.7 میلیون ساعت هوشمند در سه‌ماهه دوم در آمریکای شمالی


براساس گزارش جدید موسسه تحقیقاتی کانالیس، بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند در سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری در سراسر منطقه آمریکای شمالی رشد سالیانه 38 درصدی را نشان می‌دهد. اطلاعات منتشر شده توسط این موسسه نشان می‌دهد که مجموع فروش ساعت‌های هوشمند در این بازه زمانی 2 میلیارد دلار بوده است.

در صدر جدول، شرکت اپل قرار گرفته که در سه‌ماهه دوم فروش 2.9 میلیون عدد ساعت هوشمند را تجربه نمود و به سهم 38 درصدی بازار دست یافت. فیت‌بیت نیز یکی دیگر از برندهای محبوب در زمینه ساعت‌های هوشمند است که با فروش 1.9 میلیون دستگاه در بازه زمانی مذکور، به سهم 24 درصدی از بازار دست پیدا کرد.

در رده سوم نیز سامسونگ قرار گرفته که با رشد سالیانه قابل توجه 121 درصد توانست گارمین را پشت سر گذاشته و با فروش مجموعا 0.8 میلیون دستگاه ساعت هوشمند در سه‌ماهه دوم سال جاری، سهم 10.6 درصدی از بازار را به خود اختصاص دهد.

ساعت هوشمند

تلاش‌های سامسونگ برای گسترش سبد محصولاتش از قبیل ارایه مدل‌های جدید سری Galaxy Watch Active به ثمر نشست و این محصولات که پکیجی جامع از ویژگی‌ها و طراحی جذاب را برای کاربران به ارمغان می‌آورند، در موفقیت سامسونگ نقش مهمی داشته‌اند.

فیت‌بیت از سوی دیگر، در سری Versa Lite خود نتوانست ویژگی‌هایی که سامسونگ و اپل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند را ارایه کند و از این نظر کمی عقب افتاد. مانند همیشه، اپل با عملکرد سه‌ماهه فوق‌العاده عالی و با ثبات خود 60 درصد از کل ساعت‌های هوشمند فروخته شده در بازار آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد.

از  نظر قیمتی، بازه 200 تا 299 دلاری، به‌نظر جذابیت بسیار زیادی برای کاربران داشته است. علاوه بر این، اکثر کاربران به دنبال ویژگی‌هایی مانند حسگرهای ضربان قلب و ارتباطات مبتنی بر سیم کارت در ساعت هوشمند خود هستند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

دیدگاه خود را بنویسید